lördag, september 23, 2006

God morgon


En strålande vacker morgon, höstdagjämning.

Jag vaknade inatt av att mina armar inte längre fanns, jag var armlös. Ända tills jag började röra lite på mig, då märkte jag att jag faktiskt hade armarna kvar. Jag hade fått in båda armarna under ryggen! Åh, det det gjorde så förbannat ont när jag försökte få fram dem...
Efter ett tag vaknade armarna och jag somnade om.

Nu har jag haft morgonläsning på bloggarna och druckit kaffe.
Nu blir det fönsterputsning inomhus på bottenvåningen i väntan på att mannen ska vakna.

7 kommentarer:

Lena sa...

Jag ska också putsa ett och annat fönster. Sak också njuta av sommaren. Ha en trevlig dag!

Linda sa...

Panter: bottenvåninge klar! Skönt. Dock ingen man ännu... Tror att jag ska skicka upp katten så att hon får väcka honom för nu kurrar det ordentligt i min mage.

Lilla B sa...

Här är otroligt fint höstväder. Det innebär 0 städning, 0 fönsterputs men ett ihärdigt grävade.
Glad höst på dig! Och hälsa Ellis om hon dyker upp!!

Linda sa...

Lilla B: alla fönsterna är putsade och Micke sitter som bäst och laddar inför gräsklippningen. Jag ska bara slänga i en maskin tvätt sen bär det av ut i trädgården. Har en del att rensa...
Klart jag ska hälsa!

Bloggblad sa...

Och det påminner mig om att jag ska ringa fönsterputsaren... det är den enda lyx jag unnar mig, men så har vi 19 spröjsade fönster också...dubbla...

Linda sa...

Bloggblad: spröjsade fönster, det är så vackert!
Det har min pappa också och jag har för mig att han svär en ramsa var gång det är dags för putsning :)

Dakota sa...

vilken vacker bild!

hoppas att du har haft en bra dag! :)