lördag, september 30, 2006

Trädgårdsgodis









14 kommentarer:

JULIEK sa...

....men så vackert lindalotta, och så fint satt sammen : )

Anonym sa...

Jahaja...Flickor...Ni överträffar Varandra!!!
Är det ingen,av Er...som tänkt byta yrke?

Man blir ju alldeles matt...av alla dessa fina bilder!

Linda sa...

Julie: kan du tänka dig att alla foton är tagna idag. Här blommar sånt som inte alls ska blomma i slutet av september.

Bettankax: ja, och det är alldeles dagsfärskt!

Eva: vilket beröm! :)

Bloggblad sa...

Härligt. Och jag ska inte göra dig avundsjuk med mina blommor i trädgården... :) Hehehe... Hade tänkt göra en trädgårdsbildserie, men jag skäms så förskräckligt över eländet därute. Jag hämtar in en och annan ros som trotsat vanvården...

Bloggblad sa...

Förresten, såg du att jag har läst om dig i tidningen... alltså om mjölken... Det var bara en liten notis som jag satte ihop med det du skrev häromdagen om alla samtal.

Linda sa...

Bloggblad: jag har inte gjort något vid mina på över en månad, innan dess så vattnade jag i flera månader bara för att hålla liv i dem. Jag tackar tacksamt för att de uthärdar!

Linda sa...

Bloggblad: var skulle jag sett det? Har du skrivit det någonstans?

Linda sa...

Bloggblad: nu såg jag det! :)

Dakota sa...

åh, vilka vackra bilder! :)

Linda sa...

Dakota: tack så mycket :)

Anonym sa...

Alltså....

Imponerad. Hur har du kunnat "layouta" bilderna på det där sättet. Tre och tre bredvid varandra.

???

Linda sa...

Bert: man ändrar lite på storleken, klipper ut en lagom stor del ur en bild, laddar in som mellan eller liten och väljer "none" som placering på sidan och sen är det bara att flytta runt dem som man vill. Knappt 1000 på bredden om man ska få plats med tre i bredd.

Anonym sa...

Ja, just det.

Trodde du hade någon bra genväg, som jag inte kände till. Som gjorde det hela automatiskt, så att säga.

Det har nämligen jag, men den genvägen är inget bra. Den är för oflexibel.

Linda sa...

Bert: det är ett evigt donande och ganska mycket pilleri. Det blir ändå aldrig riktigt bra :/