tisdag, september 05, 2006

Vargtimmen.


Nu är det snart vargtimmen, eller spöktimmen eller vad man nu vill kalla det.
Bara de håller sig borta... Vargarna alltså. Snälla spöken är välkomna.

Nu är vi billösa... Vår lille bil är på sjukhus. Bilsjukhus.

Imorgon, om en kvart, fyller Micke år. Och jag är ledig!!
Det ska bli så skönt att bara skrota en dag. Fast jag har skrivit en lång lista över saker som jag kan göra, om andan faller på. Jag var smart när jag kom hem från jobb idag, jag städade, så det slipper jag grubbla på imorgon.

Känner jag mig rätt så blir det nog lite av varje, lite skrot, lite nyttigheter och en hel del bloggläsande. Sen får jag väl skämma bort Micke lite så att han får en bra födelsedag :)
Har faktiskt köpt en väldigt bra present till honom, en som han önskat sig ända sedan vi var i Italien i våras... Bildbevis kommer imorgon.
På kvällen kommer min pappa och hans sambo och firar lite samtidigt som vi tittar på fotboll. Tror nog att Micke ska bli nöjd.

Nä, nu ska jag krypa ner med Annika Bryn....s bok.
Sov gott go´vänner.

3 kommentarer:

JULIEK sa...

Hoppas ni får en fin dag imorgen. Blir spennende å se hva du har kjøpt i present. Ha en god natt : )

l*eva sa...

Hoppas, att Du fick sova GOTT!

KRAM PÅ Dig! Jobba NU inte ihjäl Dig, denna lediga dag!

Linda sa...

Det blev en väldigt lugn dag. Regnet hjälpte mig... Jag har suttit inne hela dagen och bara myst, läst och sytt massor.

Och jag sov som en stock, hela natten.