torsdag, september 21, 2006

Mirakel i Kyrkan?!

Nu ska jag strax iväg igen. Vi har stort genrep inför söndagens konsert, med alla solister och bandet. Det ska bli hur roligt som helst!
Tyvärr bankar det i skallen, om än bara så lite.
Jag hoppas på mirakelkur i kyrkan. Hoppas att jag får loss en hel drös med endorfiner som kan skaffa sig nytt jobb - bota mitt huvud :) samtidigt som de stimulerar mitt sinne.

Solen skiner i Skåne och värmer gott. Har faktiskt precis vattnat i trädgården. Det kändes lite bakvänt, men hellre att jag stödvattnar än att himlen gör det, det brukar ju inte vara under så kontrollerade former. Tids nog kommer de där gråtunga dagarna. Tills dess ska jag försöka lapa så mycket sol jag kan.

Se upp svedalabor - nu ska jag ut och cykla!
Kram på er allesamman så länge!

(det där kortet gjorde fantastiska underverk - hela jag känner mig plötsligt hur glad som helst)

2 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Å, så Bloggblad och du har samma intresse? Jag tror säkert att sång kan lösa en hel del spänningar. Hoppas att det gick bra!

Linda sa...

Monica: det var riktigt ös ikväll, bra drag på bandet och kören lät hur bra som helst (får man säga så om sig själv?)
Känner mig ganska trött nu så jag hoppas det blir en bra natt och att jag vaknar pigg imorgon.