fredag, september 08, 2006

Äntligen fredag :)


Idag känns det lite bättre, igår var en mellandag och den är redan lagd till handlingarna.
Men det är klart att det är bättre idag, det är fredag och en hel helg väntar på mig.
Har inget speciella måsten förrän på söndag. Då sjunger vi på förmiddagen och sen är det repetition hela eftermiddagen. Det tar ganska mycket att sjunga, men samtidigt så mår jag bra av det.

Idag har det inte regnat, inte ännu i alla fall. Solen är faktiskt framme och jag ser en blå himmel utanför mitt fönster, den färgen har inte varit närvarande här på mycket länge. Men det blåser ganska så mycket så gräsklippningen får nog vänta till imorgon. Känner inte för att kånka runt med klipparen i en timme nu.

Fotbollen i Italien drar igång den här helgen och det är något som ligger mig varmt om hjärtat så det blir nog en del krigsdanser om det går bra :)

5 kommentarer:

l*eva sa...

GOTT, att höra-att du mår lite BÄTTRE!
Trevlig Helg på Dig...så mycket!

Linda sa...

Tack Eva. Jo, det känns ännu bättre nu när jag varvat ner lite och första glaset med vin står inom rächåll.
Ikväll blir det goda ostar, advkokater och prosciutto.

Linda sa...

Haha...
Skulle skoja till avokado till advokater och fick det till något tredje :)

Det Mörka Hotet sa...

Jepp, Serie A kickar igång nu men utan Juve som bekant....

Har du något favoritlag?


Samuel

Linda sa...

OM jag har!!! Älskade Milan - så klart!!
Micke håller på Juve...
Så nu kan jag skrika hur mycket som helst utan att det tar hus i helsike - nu är de inte på samma plan :)
Du då?