måndag, september 11, 2006

Måndag, den 11 september


Idag har bilen varit på kontroll...
De tar den nästa vecka, så än kan jag köra med skrället.
Fast idag har jag åkt buss, tillsammans med alla skolungdomar, jösses så gammal jag kände mig...

Gick en lång runda i trädgården när jag kommit hem, än blommar det för fullt och idag är det varit en ljuvlig dag, 20 grader mitt på dagen. Så jag tog en massa kort som jag tänkte lägga in, men jag får inte in enda från trädgården, än så länge. Jag får nöja mig med den enda som behagade komma på plats.
Nu blev jag trött på att kladda med detta så jag tar en paus och äter och syr lite.

6 kommentarer:

Bloggblad sa...

Det där vackra fotot räcker långt!

Linda sa...

Bloggblad: tack, va snäll du är... Som ska ta bort min irritation :)
Det är utsikt från trädgården.

Lilla B sa...

Det ser så välmående ut skånelandskapet!
Jättefin bild!

l*eva sa...

Öppna Landskap...

Det här är väl också, en Bild att bära med sig...när Vinden tjuter himlen är Mörkgrå och snön *hotar* från Norr?

Lena sa...

Att åka skolbuss är en upplevelse, inte alltid angenäm. Vacker utsikt du har.

Linda sa...

Lilla B: jodå, nu är det gott att leva, solen värmer på huden.

Eva: det är verkligen något att tänka på när det blir så där grått och trist.

Panter: det var lite stökigt på bussen, men det var glada undomar!