tisdag, september 12, 2006

Kakor i burken...

Jag har fått skit i min dator... Tracking cookies och annat "mög". Får PopUp fönster hela tiden och det extremt irriterande. Nu har jag kört en massa olika städprogram och peppar-peppar... Än så länge är det lugnt...

Borde inte alls sitta här, jag har ju ett par byxor att sy inför söndagens dop. Kavajen blev klar igår så snart är jag klädd.

Har agerat telefonröst idag, spelat in alla växelmeddelanden som når våra kunder då vi är upptagna eller det är helg eller stängt. Det är så svårt att låta naturlig... Jag försökte verkligen, men då lät jag så traaaadig, så det var bara att göra om det och låta som vanligt :)

MFF förlorade precis mot Helsingborg... :(

8 kommentarer:

Lilla B sa...

HIF är de enda jag hejat på i mina dar! Satt på farmor och farfars balkong som liten och kunde titta ner över Olympia. Det serverades pannkakor under tiden.
Såna fotbollsminnen är inte dumma

Linda sa...

Lilla B.... Hm... Ja, de behöver väl allt stöd de kan få...

:)

l*eva sa...

Visst blir man irriterad,lindalotta...på alla *kakor* och annat strunt...som smular ner i datorn!
NU har jag lärt mig, att rensa var 14:e dag!
Spärra Popup...men det hjälper liksom inte på ALLA!

Lena sa...

Jag är så jätteimponerad av alla som kan sy och få något klart. Det kräver skicklighet och TÅLAMOD.

Elisabet. sa...

Då ska jag ringa och ringa till Skånemejerier i hopp om att det är upptaget ..-)

Linda sa...

Eva: jag har popupspärr aktiverat men det hjälper inte... Det är så enerverande.

Panter: jag har skrivet det innan, allt som tycker är roligt är lätt. Jag tycker att det är jätteroligt att sy och jag är enormt envis...

Elisabet: du får vänta ett tag, det är inkopplat än. Vi ska få ett nytt växelsystem om en månads tid ungefär.

Maria Agrell, Barcelona sa...

Vilken mångsysslare du är!!

Wow.

Bloggblad sa...

Jaså, är det kakor jag fått i burken??? Här har "någon" installerat nåt så att jag inte ens kan kommentera utan att klicka Ctrl samtidigt som jag klickar på kommentarraden... gissa om jag svor rejält innan jag fattade...