tisdag, mars 20, 2007

Imorgon är det dags för nya prover på Selma, då ska hennes sköldkörtelsvärde kollas igen. Imorgon är det bara ett stick och sen dröjer det väl en vecka innan vi får provsvaren.
Självklart är jag orolig för vad de ska visa, men någonstans inom mig så finns det ett hopp, men jag tycker att det minskar mer och mer för varje dag.
Hon har ingen aptit längre, petar mest i maten (om man nu kan säga så om en katt) och krafsar lite bredvid skålen.
Jag försöker se om det är någon skillnad på henne för övrigt och det kan jag inte komma fram till.
Håll en tumme, eller tass, för oss imorgon bitti i alla fall är ni snälla.

Lite glädjeämnen från trädgården. Jag hittade den första tulpanen idag, liten och spröd, men den ger hopp om framtiden.

14 kommentarer:

Mildamakter sa...

I Malmö kommer allt som går att hållas att hållas...*kram*

Lilla B sa...

Visst håller jag tummarna för att llt ska gå bra. Har själv två katter - de blir familjemedlemmar, ja till och med Monsterkatten.

Bloggblad sa...

Hoppas hoppas - och jag ser att det knoppas!

K sa...

Håller tummar och tår för fröken.

Anonym sa...

Så klart att vi håller alla tummar som går för lilla Selma!

mossfolk sa...

Förstås (tror t.o.m. att jag skrivit det redan) håller vi tummar och tassar för Selma!

Lena sa...

Håller tummar och tassar - jag är helt saker på att hundarna är med på det - tulpanen, som kämpar är väl ett gott tecken?

Tankevågor sa...

Du vet att vi håller allt vi har här Linda! Tummar och tassar för lilla Selma! Tänker på er. Kram

Anonym sa...

Håller också en tumme. Tulpanen ser ut att vara en botanisk tulpan.

qi sa...

Jag håller tummarna lindalotta!

Kram från qi

Anonym sa...

Pys och jag håller alla tassar och tummar vi kan. Pys vill gärna påpeka att hennes värden hoppade upp och ner ett tag och då mådde hon lite dåligt ibland. Men sen fick vi rätt på hur mycket medicin hon skulle ha och då mådde hon mycket bättre. Kramis

Anonym sa...

Har inga tassar att hålla, men håller tummar och tår!

Anonym sa...

Tänker på er idag och håller våra tummar.

Stor kram från Annika&Saga

Anonym sa...

Klart jag håller mina tummar hårt hårt för Selma. Men visst kan aptiten försvinna fast dom mår bra...jag hoppas och tror att det är så