lördag, mars 03, 2007

Vaknade med en nacke som var spänd som en fiolsträng. Vilket ledde till huvudvärk.
Somnade några timmar på soffan.

Vi kom iväg på eftermiddagen.
Jag handlade här :)

Micke skulle handla här...

... men det slutade med ett nytt syskrin till mig, en tvålpump, fyra sorters grönsaksfröer och såjord.

Huvudvärken finns undanstoppad i nacken, och jag känner hur den förbereder sig för ett eventuellt anfall.

Men nu blir det snart matlagning och jag tror jag tar ett glas vin till.
Imorgon ska jag sjunga i kyrkan på förmiddagen så det får räcka med ett glas ikväll :)

8 kommentarer:

Mildamakter sa...

Det är en fullständigt livsfarlig affär. Jag kommer då aldrig tomhänt därifrån :o)

Elisabet. sa...

lindalotta: börja med yoga ..-)

Annela sa...

Dit måste jag nu när jag ska till Skåne på några dagar. Stoff och stol har jag bara hört talas om.
K-Rauta tycker jag inte är såååå intressant.

Anonym sa...

Ont i nacken är inte skönt! Om du har ett badkar så ta ett långt skönt bad. Brukar hjälpa lite!

Bloggblad sa...

Och be Micke om massage!
Jag kommer just från kyrkan - barnkören sjöng. Med bravur! Jätteroligt.

Tankevågor sa...

Hoppas ditt nackont gick över. När jag får sånt brukar jag ta till min vetekudde som jag värmer i micron.

Gick sjungandet bra?

JULIEK sa...

Hoppas du har hatt en bra dag idag Lindalotta : )

Maria Agrell, Barcelona sa...

Aj. Alvedon kanske kan bli din vän.