tisdag, juli 10, 2007

Då var den vita också klar.



Nu behöver jag nya mönster och mer tyg :)

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Så söt! Jag älskar pyttesmåblommigt - hade det mycket förr. Jag har kommit så långt i röjningen att jag hittat symaskinen under alla papper, men eftersom jag haft två damer här så har all tid gått åt till dem.

Anonym sa...

Å den där var ju jättegullig. Jag gillar också småblommigt.

Lilla B sa...

Åh - vilket fint tyg!
Jag är usel på att sy men hittade en fin pytteblommig blus häromdagen. Den fick spontanfölja med hem.
Vad duktig du är som bara kan svänga ihop en blus eller två. Eller tre....

Anonym sa...

Jättefin är denna också...blir nog bra med nåt stickat över axlarna! :) min duktiga tös!

Ingela sa...

Hej hopp, jag har också sytt i dag. Nytt!!!

Två prinsess-utklädnings-klänningar blev det. Fotar dem i morgon.

Linda sa...

Bloggblad: tack snälla!
Jag är egentligen förälskad i randigt, men föll som en fura för detta och den är söt på.
Trevligt att du hittat ner till symaskinen, men med sådan sångunderhållning som du har så förstår jag att allt annat får vänta :)

Gunnel: tack! Den är somrigt söt :)

Lilla B: tackar! Jag blev också förtjust i tyget och den blev bättre än jag trodde.
Det är roligt att sy och då är allt lätt :)

Anonym mamma: den sjalen jag håller på med är jeansblå så den kommer att passa perfekt!

Ingela: åh, prinsessklänningar!
Ja, lägg ut dem så att vi får se!

JULIEK sa...

...men så duktig du er Lindalotta : )

Anonym sa...

Vad duktig du är! I den farten kan du snart öppna en egen klädesbutik.

Jättefina, allihop!

Villa Nian sa...

Vad duktig du är! Och superfin är den!

Strumpstickan sa...

En så fin blus! Mönstret och blommorna är jättesnyggt!