lördag, juli 21, 2007

Vaknar med snorig näsa och är tung i huvudet.
Hur ska jag nu hålla den här bacillusken på avstånd?
Jag har inte tid med detta!
Ikväll åker vi till mamma och lämnar Selma. Mamma ska ta hand om henne ett par dagar då vi ska ut på hemligheter.
Jag kan inte berätta vart vi ska eftersom det är en överraskning för de som ska med :)
Kommer ni ihåg att min pappa fyllde 60 för en dryg månad sedan?
Det är nu han ska få sin riktiga present.
Och han brukar titta in här ibland så jag får knipa igen!
Ska sätta mig tillrätta i soffan och fortsätta med min sjal, det hjälper säkert en hel del.

11 kommentarer:

Hedgren sa...

Vilken tråkig start på semestern! Krya på dig!

Linda sa...

Hedgren: jag försöker intala mig att semestern börjar först på måndag och då tänker jag må bra :)
Tack för omtanken.

K sa...

Vitlök är gott och gör susen (inbillar jag mig). Låter trevligt med en hemligresa, hoppas du mår bättre tills dess och att ni får det kul!

Linda sa...

Magalös: det blev lite vitlök igår :) och lite andra medikamenter :)
Jag hoppas att miniresan blir bra!
Rapport kommer.

Elisabet. sa...

Det blir säkert bra .., nej, jag ska inte försäga mig ..-)

Bloggblad sa...

Citron och tranbärsjuice!!! Det har klarat oss från baciller i ett par år - och de få gånger vi drabbats har det gått fort över.

Hoppas du piggnar till. Ha så kul!

Lena sa...

Så typiskt!
Krya på dig och mycket nöje!

Anonym sa...

Hoppas det inte blir långvarigt med snuvan.

Så det är hemligheter igen. Attans vad han blir överraskad hela tiden. Du återkommer hoppas jag och berättar vad det är ni har gjort....jag tillhör det där nyfikna släktet :O)

Linda sa...

Elisabet: jag kom att tänka på att både du, Panter och mamma kan försäga er :)

Bloggblad: jag testar med lite vitt vin ikväll, det är så nära citronfärg jag kommer idag :)

Panter: tack, jag gör mitt bästa!

Gunnel: ja, jag hoppas ju på att få tillbaka med råge :)
Klart jag återkommer med rapport!

Villa Nian sa...

Hoppas det bara är en tillfällig snuvgrej så du inte blir sjuk nu! En hemligresa igen... nyfiken blir jag! :-))

Tror jag har en som väntar osså :-))

Linda sa...

Tina: det ska bli hur roligt som helst.
Dels att få överraska men även för att det är något bra för oss alla.
Ska du också iväg på en hemligresa??
Nu är det jag som blir nyfiken!