torsdag, juli 26, 2007

En dag närmar sig sitt slut.
Jag går på halvfart, men känner att livsandarna återvänder så smått.
Vila kan göra mycket för både kropp och själ.
Känner mig väldigt trött och blir andfådd och hostig så fort jag går i trappan - ja, som en liten gammal tant :)
Har i alla fall klarat mig på en tablett idag och har lyckats hålla mig vaken - hela dagen!
Men som sagt, trött och tung i kroppen.
Jag behövde den här vilan, men jag kunde sluppit ifrån förkylningen.

Jag vill tacka för alla hälsningar om bättring som susat hit genom cyberrymden :)
Vänner och arbetskamrater har skickat både mail och sms.
Det är fantastiskt att ha ett nätverk att luta sig mot när man känner sig ynklig!

Imorgon väntar en ny dag och då tänker jag ta en promenad, om så bara en liten, för att vädra ut de sista bacillerna.
Sen tänkte jag starta om min semester med en god middag och kanske ett glas vin :)

Godnatt alla kära vänner!

5 kommentarer:

Mildamakter sa...

Skönt att höra att du är på G igen. God mat och gott vin är en bra medicin så det tycker jag apselut att du ska unna dig ;o) *kram*

Anonym sa...

Härligt att bättring är på gång hälsar bettankax. :)

qi sa...

Hoppas din dag och omstarten av semestern blir som du önskar dig!

Kram från qi

Villa Nian sa...

wroom, wroooooom :-). Hjälper till att starta om!

Jag tror man blir litt tramsig när man åldras :-)

Anonym sa...

Låter som en bra nystart av semester.

Hoppas ni nu slipper regnet den här gången...såg att det var på G igen.