söndag, juli 29, 2007

Tack Milda Makter!
Jag har blivit utvald som en av fyra bloggare som inspirerar Milda Makter och nu är det således min tur att välja fyra bloggar/bloggare som inspirerar mig.
Hujedamej...
Hur ska jag kunna välja fyra?
Det är ett angenämt problem att ha många favoriter att välja bland, men man vill inte att någon ska känna sig bortglömd.


Bloggblad har en förmåga att formulera sig på ett sätt som tilltalar mig.
Sen gör det inte saken sämre att hon fixar och donar, skriver och stickar, målar och sjunger som hon frikostigt delar med sig av :)

Tina känns som en själsfrände...
Vi har aldrig träffats och ändå känns det så.
Hon delar med sig av erfarenheter och stöttar på allra bästa sätt.

Ellis är en sådan varm människa med massor av humor :)
Glimten i ögat trots att livet inte alltid är så smärtfritt.
Och väldigt, väldigt snäll!

Elisabet hamnar på många listor :)
Men det finns alltid något nytt att läsa hos Elisabet, om sorg, glädje, vardag eller bara en tanke.

Det är svårt att bara välja fyra...
Tycker ju så mycket om många, det finns många guldkorn.
Tex:
Gunnel, Londongirl, Panter, Monica, Milda Makter, Annika i USA....
Nu har jag säkert fuskat och blivit diskad för att jag nämnt så många :)

4 kommentarer:

Bloggblad sa...

Å, jag tackar! Och kommer ihåg att jag också fick en sån utmaning...
Så svårt att bestämma mig, bara...

Villa Nian sa...

Jag kan bara hålla med dig! Vi har aldrig träffats men på något sätt känns det så! Konstigt hur det kan bli. Allt genom bloggvärlden :-). Och jag måste själv tacka dig för det stöd jag fått! Kram!

Linda sa...

Bloggblad: visst är det svårt att välja fyra...
Fick nästan ångest :)

Tina: det är skönt att kunna ge tillbaka något när man fått så mycket.
Kramar

Anonym sa...

Gullevännen! Tack! Och detsamma! :-)