torsdag, juli 19, 2007

Jag har precis hällt en hel kopp kaffe i skrivaren....

12 kommentarer:

qi sa...

Skrivaren, aj då... Mitt te brukar hamna i tangentbordet.

Anonym sa...

Skrivare som är slöa brukar "pigga på sig" med lite koffein! ;) (nynna gärna på sign.melodi, "Life of Brian") (bettankax)

Anonym sa...

Icke bra! Uj, uj.

Linda sa...

Qi: det är nog inte så bra något av det :)

Bettankax: det är inte kul att nynna kvart i elva på kvällen, när man borde vara på väg till sängen ;)

Matilda: den klarade sig nog... :)

Anonym sa...

...men jag trodde det var idag på jobbet. Förlåt! (bettankax)

Anonym sa...

Hoppsan. :)

Villa Nian sa...

Ojsan! Lite lätt kaffefärgade utskrivter nu då :-)!

Hoppas den klarade sig!

Anonym sa...

Ojoj...hoppas det inte ställer till för mycket problem.

Elisabet. sa...

Ja, man ska inte hälla i sig för mycket vin .., bloggblad har samma problem ..-)

Linda sa...

Ellis: det var inte det ordet som kom ur min mun när det hände ;)

Tina: det blev storstädning med en gång så jag tror att den klarade sig, den har luftat sig ett dygn nu och verkar må bra :)

Gunnel: den verkar okej, tack och lov.
men du kan tro att det osade katt när det hände :)

Elisabet: detta var igår, torsdag, utan en enda droppe vin - aha, det var kanske därför :)

Carola sa...

Hum, vad du är duktig. Jag hällde en gång ett glas apelsinjuice på mitt tangentbord. Ett som rymde en halv liter ... och det var fullt dessutom ...

Linda sa...

Carola: det måste vara sju resor värre med uice, det är ju så klistrigt :(
Min skrivare har återhämtat sig - skönt!