torsdag, juli 19, 2007

LindaLotta fyller 1 år, 19 juli 2007.



Från början hette min blogg Fåraherden, drömmen om ett liv nära naturen...
Men bloggen kom inte att handla om min dröm utan om min verklighet och då blev det namnbyte, en liten dopceremoni i all enkelhet.

När jag skrev mitt första inlägg så satt jag på jobb (ajabaja!!) och längtade efter min semester och idag är jag i samma situation.
Jag har en dag till att jobba, sen är det fyra veckors avkoppling som väntar. Det ska bli alldeles underbart.
Men jag kan bli lite mörkrädd när jag tänker på att ännu ett år har gått, var blir alla dagarna av?


Mitt allra första inlägg hittar ni här.

11 kommentarer:

K sa...

Grattis på ettårsdagen! Önskar dig och mannen en härlig semester!

Anonym sa...

Grattis på den stora dagen! Jag är så glad att din blogg finns, så jag får vara med i ditt liv på ett litet hörn. :)

Kram!

Anonym sa...

GRATTIS på 1-års dagen! (bettankax)

qi sa...

Grattis på ettårsdagen Lindalotta!

Kram från qi

Lilla B sa...

Hjärtliga ratulationer på 1-årsdagen!

Villa Nian sa...

Grattis :-). Semestern kommer snart :-).

Dakota sa...

Grattis på 1-årsdagen! :)

Anonym sa...

Oj...inga kommentarer på den första..till skillnad från nu...bara en sån sak.

Visst går året fort. Ibland skulle jag gärna vilja dra i handbromsen.

En dag kvar ... så skönt det kommer att bli för dig att bli ledig i fyra veckor. Jag vet...jag njuter varje dag och inget blir gjort :O)

Linda sa...

Magalös: Tack så mycket! Det ska bli så skönt med semester, vi har haft nedräkning hela veckan :)

Ellis: Tack snälla! Det är väl klart att du ska vara med, och jag är väldigt glad att du VILL vara med :)
Kram

Mamma: tack :) Du var väl den första som lämnade ett avtryck tror jag :)

Qi: tack vännen! Nu så ska jag göra så som vi har kommit överens om - bara lata mig :)
Kram

Lilla B: Kalasen duggar tätt nu :) Tack så mycket!

Tina: Tack!
Nu är det verkligen så nära man kan komma till semestern utan att ha nallat på den.

Dakota: tack så mycket!

Gunnel: det var verkligen tomt på kommentarer i början, men jag var inte själv runt så mycket då - även om det varit lite si och så den sista tiden.
Nu ska jag bara lata mig, det är ju det som är semester!

Bloggblad sa...

Grattis!
Och jag har bara 3 veckor + ett par dagar kvar, och tycker att sommaren nästan är slut. Måste tänka om...
När jag började blogga hade jag massor av sommartid över det året - men nu har jag inte ens löst ett korsord... har massor hela tiden som jag vill göra. Och del som jag inte vill, men Luther tvingar mig.

Linda sa...

Bloggblad: jag tycker du har städat hela sommaren, nu kan du inte ha fler gömmor kvar!
Snälla, njut av tiden som är kvar :)