söndag, juli 22, 2007

Här är vi!
Ni måste titta in på deras hemsida, klicka på de olika behandlingar osv.
Här är otroligt fint och vi njuter av varje sekund!
Vi har fått varsin timme aromamassage, indisk variant och jag blev tung som bly i kroppen :)
Pappa somnade, två gånger om :)
Härliga bad, med 30 olika stationer och varma källor med milsvid havsutsikt.
Ja, ni förstår va?

Nu är vi färdiga för dagen och sitter med vars ett glas vin och mumsar lite nötter.
Om en dryg timme väntar en tre-rätters middag på oss i hotellets restaurang och sen vet jag inte om vi gör fler knop idag.
Kanske en promenad längs stranden om vädret tillåter.

Det är så skönt för själen att komma ner i varv och bara bli ompysslad.
Vi svassar omkring i morgonrockar och badtofflor och överallt är det alldeles tyst, endast svag-svag avslappningsmusik kan anas.
Vi njuter :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ni har det jättebra! Härligt med avkoppling. :)(bettankax)

Lena sa...

:) Mys på!

Anonym sa...

Jag bara suckar. Nu har jag klickat mig runt och läst. Förstår att ni har det underbart. Det är skönt att bara strosa kring i badrock och tofflor. Skulle jag göra det hemma skulle jag ha dåligt samvete..men det behöver man inte hå på sånt där ställe. Hoppas maten också är utöver det vanliga....och så hotellfrukost...suck igen.
Ha det så himla skönt

l*eva sa...

Så Härligt!

Se till och få massage för din odrägliga Migrän!

Njut Människa, NJUT!

Villa Nian sa...

Åhhhhhhh, åhhhhhhhh vad mysigt :-)

mossfolk sa...

Och det lät precis hur skönt som helst!!!

Anonym sa...

Det låter som om ni inte kunde ha det bättre. Det är du värd efter allt jobb, slit och för att du fått vänta så länge på semestern.

Ha det så mysigt som ni bara kan!

Anonym sa...

Lyllosar!

Mildamakter sa...

Det låter helt underbart!
Dit skulle jag med kunna tänka mig att åka...ja när som helst faktiskt :o)