lördag, juli 21, 2007

Hos mamma...
Vi kom till dukat bord och åt jättegod hemmagjord pizza med mycket oliver, salami och fetaost.
Två glas vitt vin slank också ner, det är nog bra mot förkylning :)

Selma fann sig tillrätta fort och tog även en sväng på altanen.
Sen bäddade hon i mammas säng och låg där hela kvällen.
Det känns konstigt att lämna henne, men jag vet att hon inte kan ha det bättre.

Ett helt gäng pelargoner stod på altanen och väntade på att få följa med hem till Svedala.
Den gode givaren är ingen annan än den här mannen.

Nu måste jag packa och sen sova bort de sista bacillerna :)

8 kommentarer:

Bloggblad sa...

Bacillerna blir i alla fall gladare! :)

Linda sa...

Bloggblad: delad glädje är ju dubbel glädje :)

Anonym sa...

Vin är bra mot mycket. =)

Du har fått en extra fårbild av mig...

ha det riktigt roligt på vad det nu är ni ska iväg på!! :-)

Linda sa...

Ellis: Du är världens sötaste!
Så fina de är :)
Kram

Lena sa...

Baciller dör väl av alkohol?...
Ha det nu så kul och mysigt!

Anonym sa...

Nu säger Selma och jag Gonatt! :)

Linda sa...

Panter: min förhoppning var att de skulle dö...
Just nu känner jag mig lite mosig, men det är ju såå tidigt :)

Mamma och Selma: hoppas ni sover gott ännu och att ni myser mycket :)
Tack för igår!

mossfolk sa...

Vad spännande! Hoppas att det blir riktigt lyckat... vad det nu är ni ska på :)