tisdag, juli 24, 2007

Sjuk.
Har rört mig ungefär lika mycket som en luad ål idag.

8 kommentarer:

Tankevågor sa...

Och det kan ju inte vara mycket till rörelse! Stackars dig! Hoppas nu att Micke och Selma är på benen och kan pyssla om dig! Kryapådigkram!

Anonym sa...

Jag vet inte vad luad betyder, men det kan ju inte vara nåt bra.

Krya på dig vännen!!

Saga sa...

Då får vi hoppas att du blir en frisk o sprallig liten ål snart igen då *kram*

Anonym sa...

Undrar om "halmad" ål är piggare än en luad? (bettankax)

Anonym sa...

Tänk att du alltid skall slingra dig!











;)

Linda sa...

Londongirl: du har så rätt så, det var stillestånd hela dagen.
Micke och Selma gör så gott de kan: Selma ligger på min mage och Micke köper tidningar och korsord och lagar mat :)Kram

Ellis: en luad ål är en rikligt saltad ål som halstras eller röks.Allså inte mycket till aktivitet i ålen.
Kram

Annika&Saga: jag hoppas på att bli en elektrisk ål snart :)
Kramkram

Bettankax: läste lite om skillnaderna och de är inte många, en halmad ål luktar mer :)

Bert: en gör så gott hon kan :)
Men jag fastnade i garnet ändå...

Mildamakter sa...

Men kära nån då...krya på dig. Det är ju väldigt okul att vara klen på semestern. Lägg dig på divanen, ta en whisky och se till att bli ordentligt uppassad ;o) *kram*

Linda sa...

Mildamakter: jag gör allt utom whiskyn :)
Kanske blir det en liten ikväll ;)
Kram tillbaka!