fredag, juli 20, 2007

SEMESTER!!!

10 kommentarer:

Hedgren sa...

Ha det riktigt skönt! Vädret är ju kanon!

Bloggblad sa...

Välkommen i klubben! Tänker du ta bloggsemester också?

Villa Nian sa...

Sätt dig ner och ta ett glas rött och NJUT!

Anonym sa...

HA DET SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!

Linda sa...

Hedgren: tack så mycket, men vi väntar skyfall i lsutet av helgen igen :)
Hoppas vi håller oss torra även den här gången!

Bloggblad: h tack - men någon garderobsstädning lär det inte bli här :)
Förhoppningsvis hinner jag blogga lite mer nu :)

Tina: jag tog dig på orden, satt över en timme i trädgården med det första glaset och det andra togs till en underbar middag som Micke fixade!

Gunnel: TAAAAAACK SNÄÄÄÄÄÄLLA :)

Anonym sa...

Woohoo!! Härligt!!

Njuuuuut! :-)

Anonym sa...

Countrygala i 2:an ikväll!! :-)

Linda sa...

Ellis: du kan tro att jag ska njuta!
Och TACK för påminnelsen!!!
Den ska spelas in för jag är svinrött och lär väl somna :)

Anonym sa...

Det var repris, förra årets gala. :-/
Jag tittade ändå medan jag stickade, men den är allt lite seg. Bra artister men sega låtar.

Linda sa...

Ellis: jag såg den första halvtimmen, så jag förstod att det var repris.
Men man kan ju ha musiken igång en dag då det regnar :)