onsdag, december 13, 2006

En alldeles vanlig onsdag som blev smått hektisk.
Satt i möte mellan ett och fem och kände mig halvdöd när jag släpptes ut.
Förmiddagen var lugn och allting föll på plats, men sen blev det rörigt när man varit borta från sin telefon och mail så många timmar.

Cat, som avlöser mig, gjorde ett strålande jobb, men allt kan hon inte fixa, hon är ingen supermänniska,
Jag satt en stund och rörde i papperna, men kände hur jag snurrade till allt istället så jag gick hem...
Jag får ta tag i det morgon istället.

Ikväll ska jag göra några fler julkort och sen blir det glögg och lussekatt, det är ju trots allt Lucia.
Tyvärr berikades vi inte med något tåg på jobb och det är väldigt synd, det är ju så fint.
Men nu är det bara fyra morgnar kvar, sen har jag semester!
Och då ska jag försöka fixa julklapparna under första dagen så att jag kan njuta av att bara få vara sen. Det blir röra nog under juldagarna, eftersom man helst ska vara på alla ställen samtidigt.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag kunde ju tagit vägen förbi när jag ändå var ute och körde ett lussetåg i morse... :)

Linda sa...

Bloggblad: Å, det hade blivit så uppskattat, det ska du veta :)
Det hör ju till!!