måndag, december 18, 2006

Ännu en dag går mot sitt slut.
Det har varit en härlig dag med vackert väder.
Trots att jag fick mjölksyra i högerarmen när jag skrapade rutorna i morse så var jag glad över minusgraderna :)
Det har varit strålande sol och rimfrosten gnistrade vackert.
Ikväll har det kommit ett snällt regn så det lär bli glashalt imorgon bitti eftersom temperaturen närmar sig nollan nu.
Ska köra en 25-30 mil imorgon, men det får ta sin tid, det är inte mer med det.
Tänk om alla andra också kunde tänka så...

Sista arbetsinsatsen innan jul väntar imorgon. Har en härlig känsla i magen och känner mig glad.
Vet inte när jag mådde så här sist. Som jag har längtat efter den här ledigheten.

8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, vilken helt ljuvlig dag det här har varit!
Nästan som vår, fast det var så pass kyligt.
Småfåglarna kvittrade precis som i mars ...

Anonym sa...

Älskling du är så väl värd den här ledigheten. KRAM

Linda sa...

Elisabet: ja, det har varit njutning på högsta nivå. Var tvungen att gå ut från kontoret flera gånger bara få att få snffa lite på vädret :)

Micke: tack snälla :) Kram

Anonym sa...

Varsågod. men som sagt du är värd det...Kram

Linda sa...

Hm... Har du någon baktanke med alla snällord?
Eller det är för att Tomten ska ha många klappar till dig?

:)

Anonym sa...

Njut av ledigheten! :)
Jag hoppas att Du får en riktigt skön jul! :)

Mildamakter sa...

Njut av ledigheten och kör försiktigt idag

Anonym sa...

Jag får vänta ett par dagar till innan det blir någon ledignhet. Men längtan efter ledigheten är stor :-))

Passa på och njut.