tisdag, december 26, 2006

Igår, på juldagen, fick vi julklappar en gång till :)
Vi var hos pappa och Boel. Vi fortsatte på den inslagna trenden, den när man äter hur mycket som helst.
Igår var det verkligen korvstoppning.
Fast jag var mätt så tryckte jag i mig nötkakor och knäck - favoriter!
Det var en mysig kväll utan några måsten.
Vi tittade på SVTs julsatsning, Snapphanar.
En av karaktärerna, Räddstor, är en fd arbetskamrat till mig så då blev det extra roligt. Han är en stor, lång skåning och pratar en bred härlig skånska :)

Just det, julklapparna...
Det blev en upplevelse, eller kommer att bli :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, då är snart denna julen över. God fortsättning!
Hoppas allt är bra med er?! Här är det ok! Sitter på jobb just nu och här är VÄLDIGT lugnt.....
Du har verkligen fått många o fina julklappar :-) Passa på och njut ordentligt när du ska på Spa i Ystad! Det är sååå sköönt!!
Ha en fortsatt bra dag!
Kramisar

Linda sa...

Jenny: man skulle kunna tro att du firat jul på jobb ;)
Hoppas du har fått njuta lite mellan varven?!
Det har varit en bra jul och det känns lite vemodigt att jag ska till jobb imorgon.
Men det är ju bara några dagar, sen är det lite ledighet till som väntar! Kramar

Anonym sa...

God fortsättning och njut så mycket av den härliga presenten.

Anonym sa...

Oooo, deras hemsida har jag varit inne på flera ggr och drömt. :-)
Härligt!

*kram*

Linda sa...

Tove: God fortsättning till dig med!
Vi får väl se när vi kan hitta en dag som passar oss, då vi kan ta del av deras härligheter :)

Ellis: jag har hört så mycket gott om dem, så det ska bli en fröjd att få komma dit. Kram

Mildamakter sa...

Wow - vilken bra present. Det är mycket bättre med upplevelser än med prylar tycker jag..och det är bara sååå fint därnere. Jag har varit på konferens där och var inom spat och kollade, tyvärr tillät inte tiden något längre besök, men vi har talat om att ta en weekend där, så vem vet, det blir kanske av under -07 :o)

Elisabet. sa...

Det är förstås ALLTID en fröjd för själen att komma till Ystad .., bara så ni vet ..-))

Anonym sa...

Va härligt och vilken bra julklapp. Upplevelser som detta kan man spara länge inom sig, och sedan plocka fram minnet när man bäst behöver det!

Linda sa...

Mildamakter: jag blev verkligen glad över julklappen. Det var liksom så enomtänkt och välment :)

Elisabet: visst är det så. Men jag tycker nog att det är mysigast på sommaren. men det har nog att göra med att vi alltid badade i Ystad när jag var liten.

Tina: ja, onekligen är det så. Hellre det en någon sak man stoppar in i ett skåp och aldrig ser åt...