torsdag, december 21, 2006

Tog det lugnt under morgonen, tittade på skidor och åt frukost.
Selma låg bredvid mig och snarkade med tungan halvvägs ute...

Upp en vända i byn för att ordna några ärenden. Jag var ganska ensam på gågatan...
Trots att jag hade all tid i världen så glömde jag hälften. Jaja, det kommer en dag imorgon också.

Stannade till på Granngården och köpte 75 nya talgbollar, behövde ladda upp inför helgdagarna som väntar.

Hem igen och såg damernas andra åk i slalom, drack kaffe och gottade mig med god choklad. Fick inte mindre än nio chokladkartonger från en kund :)

Den gula bilen kommer med nya paket varje dag, idag kom ett från Ystad!
En härlig skiva som spelas nu och jag njuter i fulla drag.
Det är julafton varje dag man går till postlådan.
Tack snälla Elisabet!

Ute är det grått och lite småruggigt pga den fuktiga väderleken, men inne är det varmt och mysigt och flera ljus lyser för mig.
Och jag behöver göra nya raggsockor...

2 kommentarer:

Mildamakter sa...

Milda makter - båååde ost och choklad?? Du är en bortskämd kvinna...minsann ;o)

Linda sa...

Mildamakter: bortskämd??
Jag förstår inte vad du menar ;)