fredag, december 15, 2006

Jag har sovit mig igenom det mesta av kvällen.
Micke är på julfest med jobb så jag slipper ha dåligt samvete över att jag sover bort en fredagkväll. Istället har Selma legat på min mage och försökt värma mig. Jag frös så att vi skakade båda två.
Efter några timmars sömn tog jag ett par tabletter och såg till att jag fick mat i magen, Selma fick tonfisk i sås, det luktade faktiskt gott... :)
Såg lite på tv och slumrade igen.
Nu har jag fyllt på med mer febernedsättande och känner mig inte fullt lika bedövad.
Men jag känner mig ganska vissen trots allt...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Talande bild!
Tack för hjälpen, det fungerar nu.

Och ta det lugnt i helgen, inga utsvävningar som att rusa runt i affärer ;-)

Linda sa...

Panter: va bra att det funkade!
Nädu, här blir inget rusande, bara lugn och ro.
Jag rusar nästa vecka istället :)

Anonym sa...

Sköt om dig nu, vännen. Massor med vilaoch mys och varmt att dricka och vitaminer och ja... allt! :-)

*kram*

Mildamakter sa...

Se till att du är rädd om dig och tar hand om dig. Gör som kloka ellis säger så blir det säkert bra...eller bättre åtminstone ;o)

Anonym sa...

Det är bra sov och mys med katten så blir du frisk. Lite dunderkurer och något gott så mår man bättre. Krya på dej.

Anonym sa...

Krya på dig & ta hand om dig!!

Linda sa...

Tack alla för era tillrop. Jag har bara vilat hela dagen och morgondagen blir nog likadan, Kanske kan jag mota monstren i dörren.