måndag, december 25, 2006

Juldagen...


Sitter och tittar på alla foton från igår - vi hade en väldigt trevlig julafton.
Massor av god mat, härliga skratt och lekar och Tomten kom med julklappar.


Jag fick så många fina och bra saker; böcker, skivor, änglar, inneskor, nya raggsockor och massor av annat.
Och vet ni, i eftermiddag åker vi till min pappa och då får jag nog ännu fler ;)


En alldeles ny familjemedlem firade jul för första gången, en liten Robin.
Ser ni gammelfaster Elisabeth som har lagt beslag på honom ;)
Till höger sitter Robins farmor, som är min gudmor.

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Precis en sådan trappa har vi i hallen... fast om jag ställer granen där ser jag den inte från min tänkarsoffa...

Här är huset fullt av folk som spelar och sjunger och leker... och jag blir alldeles trött i huvudet...synd, för det är kul.

Linda sa...

Bloggblad: granen står i hallen hos min morbror och man ser inte den från deras soffa heller. Men det var nog den enda platsen som var ledig ;)

Idag är det lungt och tyst, inga ljud någonstans.
Ikväll gör vi en sista julkonsert och sen är den här helgen slut.