lördag, december 09, 2006

Våren är kommen...


8 kommentarer:

Anonym sa...

...hmmmrr...
Ja Du ser:
-*efter regn kommer sol*
50% av mig säger UNDERBART...medans de andra 50...nästan ger mig *Angst*...blir det nu smällkallt...står de kvar så där, eller fryser de bort?
Fast å andra sidan...Skåne, ja just det :))

Hoppas Du har en Njutningsfull Lördag!!!!

Anonym sa...

Nä, nu blir jag ledsen och rädd. SÅ ska det inte vara. Inte alls...

Linda sa...

Ev: jag tycker det känns fel, de ska inte vara uppe i december!
Men jag har för mig att vissa tittade upp ifjol också, och de tidiga lökväxterna är extremt tåliga. Men de får ju inte komma upp för mycket.

Annika: visst är det helt fel. Nu ska det ju vara snö...

Anonym sa...

Normalt sett blir jag glad över vårtecken,men nu... det vete sjutton!

Linda sa...

Panter: jag håller med dig.

Anonym sa...

Sjukt är vad det är...

Anonym sa...

Ja er det ikke helt vilt. Jag oppdaget ogræss i rabatten idag. Måste jag virkelig luka i december ????

Linda sa...

Gunnel: japp!

Julie: jag har också ogräs... Funderade på att riva upp det innan idag, men jag sparar det till måndag. Vi får se om jag orkar då :)