söndag, december 24, 2006

Ja, go´vänner, nu är det julafton 2006.
Vi har haft en härlig morgon med några paket till frukosten, vi var bara tvungna :)
Nu är Micke och tvättar bilen så att den blir julfin och Selma ligger och myser i soffan, ur högtalarna kommer härlig julmusik. Ljusen brinner lite överallt och det känns riktigt skönt.

Skickar en alldeles speciell hälsning till Heidi:
Grattis på födelsedagen!!

Om en listen stund åker vi österut, till Österlen.
På vägen dit ska jag tända ljus på min famors grav och ännu ett ljus på morfars grav.
Sen blir det Kalle hos mormor innan vi går iväg till min morbror och hans familj.
Där brinner nog en brasa i den stora hallen som välkomnar oss.
Jag är helt övertygad om att vi kommer att få en fin julafton tillsammans.

Jag önskar Er Alla en riktigt God Jul!
En stor kram från mig, som räcker till alla.

7 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul till dig och din familj!

Anonym sa...

God juuuuul på er!!!

Massor med kramar norrifrån! :-)

Mildamakter sa...

Detsamma önskar jag dig *kram*

Anonym sa...

Å så snill du er. Takk for gratulasjonen : )
Håper dere får en fin dag. Stor klem fra meg : )

qi sa...

God jul och en varm kram till dig Lindalotta!

Tack för tipset om Heidis födelsedag, det visste jag inte...

Anonym sa...

Hoppsan! Har du redan firat julen 2007? Jag tror att jag väntar lite...:-)
Jag ler för jag gjorde likadant, när jag skulle lägga in korten i datorn, skrev just så Julen 2007. Tror att vi är inriktade på att det ska bli nytt år och mer ljus.
God Fortsättning!

Linda sa...

Panter:....... tack!
Har rättat till det nu :)