onsdag, februari 07, 2007

Hade lite omvårdnad av mig själv idag.
Gick från jobb redan halv två och bänkade mig i soffan och tittade på skidskytte.
Det var hur mysigt som helst även om det inte blev medaljregn.
(Sen somnade jag och sov nästan två timmar... Så nu känner jag mig lite mosig...)
Först gick jag och Selma en runda i trädgården och tittade oss omkring, Selma nosade på nästan allt :)
Den här lille krabaten hittade jag inne vid husväggen!

Ikväll är det fotboll, Sverige spelar träningsmatch i Egypten, där kunde man väl ha varit...

Men nu först ska jag gå igenom min dator ytterligare och se vilka program som ska flyttas över mm.
Det känns som ett evighetsjobb och jag vet inte riktigt när jag kan få hjälp med den.
Grejen är, att det är nog ingen hjälp i sig jag behöver.
Jag har en säkerhetskopia på "möget" och det är väl bara att köra in den och återställa datorn till ursprungsläget. Men jag är lite rädd för att ställa till det ännu mer och därför vill jag veta att det blir rätt.
Ja, vilka problem man har...

9 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja jag ser ju att det inte är lika vintrigt hos dej som här . usch och fy inge mer snö nu..å nu snöar det igen och ska så göra i morgon..men i sön. när dvi grillade korv ute kom det flera myggor lite vilsna var de dock de små liven :)

Anonym sa...

Oj, en nyckelpiga utomhus NU!
Det lär dröja här. :)

Vi har fortfarande rätt mycket snö, och nu snöar det igen.

Varmare igen iaf, bara -10.

Anonym sa...

Hoppas den lilla nyckelpigan hittar in till stugvärmen innan nattkylan kommer. Här har det gnistrat av kyla hela dagen.

Hannele på Hisingen sa...

Nyckelpiga nu!?

Linda sa...

Pia: vi har haft vårväder nästan i någon vecka, det kom lite snö häromdagen och det är ett par minusgrader. Vackert!
Mygg, förstår att de var vilsna.

Ellis: -10, det är ganska kallt... Jodå, en alldeles riktig nyckelpiga satt och knaprade på något i rabatten :)

Gunnel: jag har för mig att jag sett någon tidigare så de har nog ett krypin någonstans. Hoppas jag.

Hannele: japp, en riktigt söt sådan :)

Bettankax: *fniss* och Selma har ju en här inne också, fast den hittar vi inte just nu...

Bloggblad sa...

Först tänkte jag skriva att ni har mer snö än vi... men jag har nog fått snöglopp i hjärnan... när jag tänker efter har vi nog en decimeter mer...
Läggdags!

Linda sa...

Bloggblad: Sov gott :)

Anonym sa...

Allting är relativt. =)

Vi hade -20 igår morse, då känns -10 varmt. :-)

Anonym sa...

And, while you can add or subtract from this list,
these are the fundamental P90 P90 X program is to
get started. Diet regime will be guided on what how to order p90x online to consume for you to achieve the maximum benefit from the program.


Also visit my web-site: %anchor_text%