lördag, februari 03, 2007

Morgonen och förmiddagen ägnades åt skidskytte-VM som nu har dragit igång. Alpina VM skulle också börjat idag men det stoppades av vädret.
Jag skulle behöva vara ledig en månads tid nu, förstår inte hur jag ska hinna med alla lopp.
Om bara någon vecka börjar ju VM för längdlöparna också.

Mamma kom på eftermiddagen och vi gick alla tre en lång promenad i härligt väder.
Solen visade sig från sin bästa sida och vinden blåste bara så där så att man stod ut :)

Naturligtvis kollade vi så att fåren mådde bra.

När vi kom hem så blev det kaffe och jättestora vaniljgifflar som mamma hade med sig.
Och till det serverades damernas sprinttävling i skidskytte.

13 kommentarer:

Bloggblad sa...

Nu först såg jag att du bytt namn. Och så inser jag att det är tur att jag inte har någon sport-last som tar tid... det räcker med bloggandet :)

Anonym sa...

Du kan inte lämna datorn på detta vis...för då passar jag på att skriva några rader och tacka för en härlig eftermiddag!:)

qi sa...

Fåren verkar ha det väldigt bra!!!

Kram och trevlig lördagskväll!

JULIEK sa...

Sånne bilder tycker jag virkelig om, så vackert det er til dere. Måste dra til skåne snart tror jag : )

Linda sa...

Bloggblad: tiden räcker inte riktig till :)
Japp, nu har bytt namn och jag har fått rätt på Nyligen också tack vare Moster mjölgumpa (tror jag att det var...)

Bettankax: buskorv! Och tack själv.

Qi: ja de ser verkligen välmående ut. Och de lyssnar till mig när jag stannar och pratar med dem :)
Trevlig lördagskväll till dig med.
Kram

Julie: klart du ska komma hit! Det är så här det ser ut där vi bor.

Mildamakter sa...

Jäääättttttestoooora vaniljgifflar, det låter som en väldigt trevlig avslutning på promenaden :o)

Annela sa...

visst är de jbbigt med alla skiedtävlingarna. Det är knappt jag hinner med att vara i garnbutiken. Men roligt är det!!
Härliga bilder, förresten!!
kram

Anonym sa...

Så grönt och fint ni har det då!
Bilderna påminner om bilder man brukar kunna se ifrån Skottland

♥ Pia... sa...

Så härligt att se grönt hos mej är det sssssssssssssssnöööööö ,börjar bli lite trött på det nu ,men solen sken så fint ändå hej ha det och vi ses

Tankevågor sa...

Jag älskar dina bilder Linda! De har sån känsla och vilket vackert ljus det är på dem! Såååå vackra! Kram.

Linda sa...

Mildamakter: det var verkligen jättestora gifflar. Jag frågade: "vad är det där?"
:) Och gooooda var dem!

Annela: ja, man skulle helst vara ledig så att man hann med, fast de går in i varandra lite också så helst skulle man klonat sig :)
Kram

Gunnel: Skottland... Där har jag aldrig vart men man hör så ofta är där är vackert. Det var en komplimang :)

Pia: det är väl så, att det man inte har vill man ha. Jag skulle gärna ha lite snö faktiskt, någon vecka till och sen kunde våren kommit.

Bettankax: det var tur att vi såg den :)

Londongirl: vilken fin komplimang! Tack snälla Du :)
Kramar

Anonym sa...

Jag har inte heller varit i Skottland :O) bara sett vackra bilder därifrån

Anonym sa...

Many people simply choose to buy this DVD separately from
around the world for their potency and bioavailability the ability to deliver the nutrients your body needs.
Workout 1 begins with a lose more weight or want greater cardiovascular how to cancel p90x order
conditioning they will be performing this workout as
well as the classic.

Look at my weblog - %anchor_text%