tisdag, februari 27, 2007

Ikväll tar jag det piano.



Trött...

10 kommentarer:

Bloggblad sa...

Men en hel oktav fick du med. Apropå piano.... ojojojoj, jag har inte spelat min läxa idag!

Anonym sa...

pling plong pling osv...
(Vyssan lull)

Tänk vad jag kan :-)

Mildamakter sa...

Det gör du rätt i, du är klok du!

Anonym sa...

Simma lugnt.

Linda sa...

Bloggblad: orkade nog egentligen bara en halv... :)

Tina: igår behövdes ingen vaggsång, jag var som ett vrak och stöp i säng.

Mildamakter: klok? jag?
Nä, bara svintrött ;)

Matildas Fikarum: här är det simrimg på, all snön håller på att omvandlas till en flod i regnet...

Anonym sa...

Det låter skönt!

Saga sa...

Hoppas solen har lyst på dig idag och gett dig ny energi! Jag blev alldeles salig när jag promenerade m Saga till dagis och solen sken.
Kram.

Linda sa...

Gunnel: just nu känns det som om jag behöver 1 månads vila...

Annika&Saga: Sol???
Här öser regenet ner och har gjort så sedan natten till idag.
Var gick ni???

Annika sa...

Hoppas kvällen blev riktigt lugn och skön!!

Anonym sa...

Now what's interesting is at phase 3 of Lean you P90 X doesn't how to order p90x nutrition plan mean it's not as intense. A heart rate monitor may come handy in a couple physically active lifestyle, this plan will how to order p90x nutrition plan provide the fuel you need. Do not you'll need
cost-free weight X 5.

Here is my site - %anchor_text%