torsdag, februari 01, 2007

Nu är jag snart ensam kvar med gamla blogger, känns det som.
Man läser till höger och vänster hur "blogger-bloggare" byter till det där som inte är beta längre.
Jag blir också mobbad varje gång jag loggar in och blir utkastad titt som tätt, så till helgen är det väl jag som får sätta mig och trixa med detta.
Hur gör jag om jag inte klarar av det?
Vem ska man då vända sig till?
Helpesk någon??

Har sjungit ikväll för första gången sedan den 6 januari.
Jag hostade sönder de flesta sångerna, men det var det värt. Det var jättekul.
Jag var trött som en hösäck när jag gick dit, men nu känner jag mig ganska pigg :)

Idag har min vän Jenny kommit hem från Thailand, halv åtta i morse trillade de ut ur planet på svensk mark. Eller de landade nog på Kastrup förresten. Jaja, ett par timmar senare var de på svensk mark igen.
Tänk er, tre veckor i Thailand, 30-35 grader varje dag, bad, god mat och avkoppling...
Välkommen hem Jenny men våga inte visa dig om du är pepparkaksfärgad :)

Snart är det Tinas tur...

15 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir inte svårt att byta - jag klickade bara på nån knapp och skrev in min mejladress på googlekontot. Att byta var det enda som var lätt!

Visst mår man gott av att sjunga! Jag har varit hos min sångpedagog idag - fast det är inte någon sinekur att lyssna på lektionen i minidiscen sen... så mycket fel jag gör... Min lärare tycker att jag är supermodig som alls törs spela in mig, själv vill hon inte höra sin röst (trots att hon är jätteduktig sångerska!)
Bloggblad - som ska vila sig för natten nu.

Linda sa...

Bloggblad: då vet jag var jag ska vända mig om får problem :)
Sjunga är verkligen bra för själen.

Men jag vet inte om jag skulle vilja höra mig själv inspelad...
Men man lär sig nog massor av det.

Anonym sa...

Tyckte det var veldig lett å byta. Tryckte bare på at jag ville ha beta blogger och så ordnade det seg nesten av seg selv. Du får fråga om det er noe : )

Linda sa...

Julie: tack! Det är skönt att veta att det finns flera man kan vända sig till och du var väl en av de första som bytte, vad jag vet :)

Mildamakter sa...

Jag har inte heller bytat (än). jag tillhör dem som inte gärna ger sig på något nytt om det gamla fungerar, men jag antar - precis som du - att jag snart blir tvungen till det

Lilla B sa...

Här är en till som strävar på med Good Old Blogger. Jag kör vidare med den eftersom jag misstror när det atår att det är lätt att byta. En knapptryckning och sen är det kanske som förgjort. Tycker det verkar vara struligt med Nya Blogger. Det har gått lättare att publicera på Old nu efter jul än tidigare. Så jag fortsätter...

Anonym sa...

Tack!
Ja, det har verkligen varit helt underbart och vara iväg i 3 veckor! Jag har verkligen njutit i fulla drag! Men det känns ok att vara hemma igen även om jag lätt hade kunnat stanna i värmen ett par veckor till :-)
Här hemma är allt som vanligt, grått o trist! Men igår var det underbart väder :-)
Ha en fortsatt bra dag vännen!!
Många kramar

Anonym sa...

Hej, old blogger???? jag förstår inte alls nåt om detta,men får lära mej ,se hur andra gör... och, Linda kanske jag får se hur du gör

Moster Mjölgumpa sa...

Jag envisas också med att vara old. Jag är för feg för att byta, tror att något kommer att gå fel. Men de är sluga de rackarna, jämt kommer jag in på en sida om uppdatering när jag ska logga in. Allt för att retas misstänker jag. Har just nu stora problem med att lägga in en bild till inlägg som ligger sparat som draft. Men skam den som ger sig!

Anonym sa...

Blogger strular alltför ofta, och allt för mkt numera. New blogger or Old...Tror inte det spelar ngn roll.

Sång är för underbart! Håller med!

Trevlig fredag!

Anonym sa...

Snart är det min tur :-)

Anonym sa...

Those who work out regularly can eating healthy when track my p90x order other options are so readily available.
Together they not only provide fiber for better digestion but have other made this course trendy between the numerous consumers.



Feel free to surf to my web page %anchor_text%

Anonym sa...

Hi there all, here every person is sharing these kinds of
knowledge, therefore it's good to read this website,
and I used to go to see this weblog everyday.



Feel free to surf to my website ... real steel world robot boxing hack

Anonym sa...

I know this web page gives quality based articles or reviews and extra stuff, is there any other web site
which gives such data in quality?

Look at my weblog :: sex kamerki erotyczne

Anonym sa...

Normally I don't learn article on blogs, but I wish to say that this write-up very pressured me to
take a look at and do it! Your writing style has been amazed me.

Thanks, very nice post.

my web blog - cna classes