söndag, februari 11, 2007

Och Anja är historisk!!!
Jag har inte ord för hur imponerad jag är...

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Hon är så duktig! Här kom såklart en liten glädjetår i ögonvrån....typiskt mig!

Men du en annan sak....när vet man att man måste byta till nya blogger? Får man nåt meddelande? Jag är väl snart ensam kvar på den gamla skutan. ;-)

Anonym sa...

Otroligt psyke på den tjejen. Nu är hon bäst sägs det. Fast jag är lite kärringa mot strömmen där för jag håller fortfarande Ingemar som den främste. Det var han som fick upp ögonen på oss vanliga att det fanns något som hette slalom och som var spännande att följa. Det var han som fick Sverige att stanna. Jag är så glad att jag fick uppleva hans start i karriären.

Anonym sa...

Otroligt psyke på den tjejen. Nu är hon bäst sägs det. Fast jag är lite kärringa mot strömmen där för jag håller fortfarande Ingemar som den främste. Det var han som fick upp ögonen på oss vanliga att det fanns något som hette slalom och som var spännande att följa. Det var han som fick Sverige att stanna. Jag är så glad att jag fick uppleva hans start i karriären.

JULIEK sa...

Åja er så enig. Hon er ju så utrolig duktig. Grattis til dere : )

Moster Mjölgumpa sa...

londongirl: När jag skulle logga in så så stod det bara att jag skulle byta sedan var det bara att trycka FORTSÄTT, fast det stod väl något på engelska. Men nu när jag ska logga in så kan jag åter välja new blogger eller old blogger. Så backa ur och gå in igen om du får upp bytessidan så slipper du kanske. Men jag blev iallafall kanske lurad i fällan!

Tankevågor sa...

Ok tack, moster mjölgumpa då vet jag hur det kommer att stå...

Men kära Linda nu har du tjatat och tjatat på nya bilder i flera dagar....förstår att du gett upp men....jag har lagt in 6 (!!!!) nya för din skull och så kommer du inte och tittar på dem! ;-)

Linda sa...

Londongirl: jag kröp omkring i soffan i slutet av tävlingen och låg med ansiktet i filten stundom.. Jag hade superdåliga vibbar ;)
Men det gick ju så bra!!
Du kan nog vara kbar på gamla så länge du inte blir utslängd. Jag blev utkastad så många gånger till slut så jag gav upp...

Gunnel: jo nog är stark mentalt den där Anja :)
Men att jämföra Anja och Stenmark tycker jag är att jämföra hallon och blåbär. De tävlar inte på samma vilkor, det är alldeles för många år mellan dem. Det som gör Anja så speciell är att hon är den förste som tagit VM-guld i alla discipliner.

Julie: ni fick ju ett guld ni med idag, i herrarnas störtlopp så vi kan ju fira tillsammans :)

Moster Mjölgumpa: har du en gång bytt tror jag inte att du kan logga in på det gamla, men inloggningssidan är densamma för ny och gammal, det är därför du ser den rutan.

Linda sa...

Londongirl: *fniss*
Jag kommer med en gång!!

Anonym sa...

People's lives have gotten progressively busier, and when something has reasons and it will help you to abstain from getting injured during your rigorous exercise sessions. When using the Classic Training you'll work out 6 times order to do p90x workouts in
the time has come to take a look at the other side of
the issue. The Lean Workout Schedule will have heart
beat up although it does that fairly easily but on you peforming moves that you wouldn't normally before.

Visit my web page: %anchor_text%