fredag, november 17, 2006

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dig vännen.
Det blir en jobbig dag imorgon, men efteråt kommer det att kännas lite bättre ska du se. Spänningen släpper lite liksom, en jobbig upplevelse är förbi och man kan liksom sörja i sin egen takt, om du förstår hur jag menar.

Du vet var jag finns.

Jag ska tänka på er imorgon.
Många många kramar.

Elisabet. sa...

Ja, här kommer varma tankar från Ystad också .... .
Kram, kram.

Anonym sa...

En Stor Varm Tanke kommer från Sigtuna också!

Det Mörka Hotet sa...

Även mina tankar är med dig i dag.

Samuel

Vi på Kantarellen sa...

Tankar susar in från Nybro också! Kram!

Tankevågor sa...

Minns allt det fina, bär det med dig inom dig!
Mina tankar går till dig idag.
Kram
Lisbeth

Anonym sa...

En stor kram til deg idag min venn. Heidi

Anonym sa...

Gråt LindaLotta!
Sörj!
Minns!

Och gläds!

qi sa...

Tänker på dig idag...

Anonym sa...

Tänker på dig & de dina idag!
KRAM

Anonym sa...

Hoppas det blev en fin dag för er alla. Kram

Anonym sa...

Tänker på dig idag, fredag. Hoppas det blev en vacker stund i kyrkan och efteråt.
Kram!

Lilla B sa...

Det är kväll nu. Hoppas att kanslor och tankar stillar sig lite