lördag, november 25, 2006


Nu har jag donat en massa med datorn, tyckte den gick väldigt trögt, och det var inte så konstigt när jag hade skydd, på skydd, på skydd, på skydd, på skydd osv... Allt skulle skannas och kontrolleras en miljon gånger och jag höll på att bli tokig innan jag fick rätt på det.
Nu är jag, eller datorn :) skyddad så det räcker. Det finns väl ingen anledning att ha en plastpåse på kondomen?
(hoppas inte mamma blir generad över mig nu :))

Har tom kunnat ladda in lite bilder i den nya familjemedlemmen, så här kommer lite foto från veckan.
Ännu en suddig bild på fåglarna som mumsar :)
Jo Bert - de mumsar! Och Samuel - ta två öl till så blir den knivskarp :)


Den här är från förra helgen då solen visade sig från sin bästa sida. Micke försökte komma så nära som möjligt för att få känna värmen :)
Skämt åsido, han mäter skorstenen eftersom den ska få en liten mössa, nu när det blir vinter. Eftersom vi inte använder vår skorsten just nu, så vill vi inte få en massa vatten och snö i den, eller inneboende fåglar...

Men annars ser vädret mest ut så här......
Och har man inget paraply så tar man det som finns närmast till hands på jobb ;) Nöden har ingen lag.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, det ser ut att vara en riktig snygging...ja, du alltså, nää jag menar Micke, eller pippin? Amen halleda, blev för mycke vid denna sena timme

Linda sa...

Va bra!
Vi får rapport av Elisabet, det har hon lovat, kolla själv!

Linda sa...

Tack, jag fattade :)

Linda sa...

Likaledes :)

Anonym sa...

Bilden på Micke...förlåt...men det blev den blå himlen, jag fäste mig viD MEST!

Skulle vi kunna få se Micke stå på huvudet på skorstenen?
Min pappa gjorde detta *dödsföraktande*, vid pass 70 år...vi höll på att få Hjärtslag
Men han levde i nästan 20 år till.

Moni sa...

Egentligen är ju regnbilden längst ner ganska trist (rent vädermässigt), men gud vad jag skrattade när jag såg den.
Dyna på huvudet och ett roat ansiktsuttryck... Hihihi...

Anonym sa...

Haha! Ja vad gör man inte för lite frisk luft va? ;-)

Linda sa...

Eva: visst är himeln vacker? Men stå på huvudet, det hoppas jag han inte gör.

Moni: det var en arbetskamrat som tyckte att ögonblicket skulle förevigas på bild, det regnde jättemycket!

Ellis: ja just det, frisk luft... :)