tisdag, november 28, 2006

Här kommer kvällens resultat!
Trots min tråkiga huvdvärk, som har förföljt mig i snart två dygn, så har jag haft en mysig kväll.

En mycket god vän till mig, som arbetar som frisör, har tillsammans med en make-up artist modellkvällar en gång i månaden under vår och höst. Jag har fått äran att sitta modell vid ett par tillfällen och ikväll var det dags igen.

Att bli sminkad och stylad och donad med, det är balsam för en trött själ. Jag njuter i fulla drag och kopplar verkligen av. När jag sen kommer på att 25 par ögon sitter och iakttar mig så stramar jag upp mig en stund, men faller snabbt in i min egen lilla bubbla igen.






Det som är lite tråkigt är att man måste ta bort allt och krypa ner mellan lakanen. Just nu vill man ju gå på fest :)

16 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Vad fin du var! Jag förstår mycket väl att du vill gå på fest.

Håruppsättningen verkar avancerad och måste ha tagit lång tid?

Anonym sa...

.....men åååååå så fin du er altså. Din mann måste vara jættestolt : )

Anonym sa...

Gud vad vacker du var när du klev in genom dörren i kväll. Ja ja du är vacker annars oxå. Kram

Anonym sa...

Vad fint!!! KLART att du ville gå på fest efter att du blivit sådär fin!!!!
Aaawwww...gulligt skrivet av Micke ;-)
Håret ser verkligen avancerat ut.

Anonym sa...

Jättetjusigt.
Precis vad som behövdes en vanlig "sketen" tisdag.
Tog håruppsättningen lång tid?

Anonym sa...

Ooo vad tjusigt!

Vilken perfekt avkoppling, säg åt dem att komma och pyssla med mig också. ;)

Kramelikram!

Elisabet. sa...

Den där Micke .. han kanske du kan låna ut lite ..-)

Du ser ut som en prinsessa!

qi sa...

Börjar nästan lipa när jag läser Mickes kommentar, så mysig han verkar! Och du är jätte- jättefin!!!

Linda sa...

Monica: tack så mycket!
Uppsättningen tog inte många minuter, det var alla lockarna som tog tid - jag har så mycket hår.

Julie: du är så söt. Att tänka på hur Micke tycker, det är så rart av dig!

Micke:.... kram!

Annika: ja, det var verkligen läge för fest - trots att de kallade min version för "vardagsfin".

Panter: lockarna tog tid, inte uppsättningen. Det var "bara" nålar och "sno-ihop-modellen". Det är bara det, att när JAG snor-ihop så dröser det i backen bara jag vrider på huvudet ;)

Ellis: tack och bock!
Det var verkligen avkopplande och det är så roligt att se sig själv efteråt och faktiskt tycka om det man ser. Kom hit vet jag, så kan du sitta modell. Kram

Elisabet: jag har ju sagt att du kan få låna honom :)
Prinsessa.... *fniss*

Qi: jo den där Micke, han kan när han vill :)
Jag kände mig själv så fin så det var en härlig kväll.

Anonym sa...

Snyggt!

Mildamakter sa...

Wow - det här var riktigt snyggt! :o)

Anonym sa...

Vad fint det ser ut. Hm...synd det var på kvällen. Tänk att komma så grann till jobbet...många blickar skulle du få (Det kanske du får annars med :O) )

Lilla B sa...

Jättefint!

Linda sa...

Slottsträdgårdsmästaren: jag niger och tackar :)

Mildamakter: Tack så mycket, jag kände mig verkligen fin!

Gunnel: jo, några lockar kom ju med till jobbet :)

Lilla B: Tack!

Bloggblad sa...

GUUUUUD så snyggt! Jag kan inte låta bli att smyga runt lite när jag får några minuter över...

Linda sa...

Bloggblad: :)
Du är så välkommen!
Tänker på Dig!