söndag, november 05, 2006

Vad är det som händer??
Det är något som är mycket galet hos mig.
Inlägg försvinner, det går inte att kommentera och jag får bara en massa felmeddelanden.
Jag blir så ledsen när mina inlägg bara försvinner... Vet inte vad som har hänt.

Uppdatering:
Nu funkade det att kommentera på detta inlägg.
Men var är mina inlägg??

Jag kommer att försöka att återskapa dem genom minnet... Det blir inte samma, men känslan från igår hos morfar, den vill jag ha kvar, om så bara för min egen skull.

5 kommentarer:

Linda sa...

Test

qi sa...

Lindalotta: Det var samma för mig igår. Kunde varken kommentera hos mig själv eller skriva inlägg. "Error" skrev blogger... Men nu fungerar det, och det känns bra! Tack för din kommentar på min sida. Var rädd om dig Lindalotta, kram!

Linda sa...

Qi: tack för dina tankar.
Kramar

Anonym sa...

taskigt att dina inlägg försvinner...

jag har lyckligtvis inte haft de dumma problemen med blogger.
antingen har jag bara tur, eller så beror det på att
jag har bytt till blogger beta
(jag vet inte)


hoppas att blogger skärper sig snart så att du kan blogga som vanligt igen!

Anonym sa...

Det är tydligt att man besparas en del problem, om man, som jag tar paus över helgerna.


Nä - Den var dålig! Trist, när det strular.