måndag, november 27, 2006

Måndagsexemplar av en måndag...
Orkade inte gå upp när klockan ringde, vilket resulterade i att jag kom för sent till jobb.
Lite småtrist stämning på jobbet och noll arbetslust.
Hem fort och somande i soffan. Vaknade med mer huvdvärk och nackont...
Usch, så gnällig jag låter.
Trött på att inte få känna mig pigg.
Sitter uppe och ugglar om kvällarna, så det är ju inte så konstigt. Borde betalat räkningarna idag, men det får bli imorgon istället.

Imorgon blir en bättre dag!
Ska sitta modell för håruppsättningar och smink imorgon kväll. Det brukar vara en mysig tillställning, bara man känner sig i form.
Mamma kommer kanske med lussekatter :)
(jag har ju gjort plats i frysen nu...)

Nu går jag och lägger mig!

8 kommentarer:

Mildamakter sa...

Vissa dagar är det som förgjort, det bara är så...
Klart att det blir en bättre dag i morgon, det måste det helt enkelt bli...ha det så kul med modellandet :o)

Anonym sa...

Och snart är det faktiskt fredag! Har man "bara" klarat av måndag och tisdag känns det oftast som om man ska klara sig till fredag. Så nu tar vi i och klarar av tisdagen också! OK?

( Jag håller på med värsta sortens självbedrägeri..)

Anonym sa...

Sov godt nu, och njut av morgondagens hårfrisering och smink. Hørtes ju herligt ut det da : )

Lilla B sa...

Så kul och modigt med modellsitteri.
Skulle vi kunna få lite foto på bloggen, tro?

Håller med Panter här ovan. Det blir fredag nästan utan att man märker de andra dagarna.

Linda sa...

Mildamakter: det är bara glömma och gå vidare... Idag är det lite bättre.

Panter: det är bara att fortsätta att intala sig att veckan går fort och varje fredag så häpnar man över att den faktiskt har gjort det. Det är konstigt att man längtar sig fördärvad ibland...

Julie: jodå, jag somnade som en stock men har faktiskt ont i skallen idag också. Det är bara att bita ihop.

Lilla B: vi får väl se vad slutresultatet blir den här gången :) Förra gången var jag jättenöjd, synd att man ska krypa ner i sängen nästan direkt efter.

Anonym sa...

Hoppas din dag idag har varit bättre. Sen det där med räkningar är inte kul alls. Tänk så mycket roligt man kunde göra för dom pengarna istället

Anonym sa...

Ja, lägg in foto på bloggen nu när du har suttit modell! Vore jättekul att få se! jag hoppas att det var trevligt att sitta och bli ompysslad.
Jag hoppas din mamma dök upp med goda lussekatter också!

Tankevågor sa...

Ha det så gott i morgon!