fredag, november 24, 2006

God kväll!
Idag, äntligen, har min dator kommit!
Den är bara så fin!!
Oj så mycket jag har att pyssla med och så små söta tangenter det är. Det är en del som ska installeras och laddas ner osv osv osv, vilket kärt besvär :)
Jag är ganska så fel på det ibland... Pianofingrarna sträcker ut sig i sin fulla längd och det blir nästan för bra :)
Nu håller vi på att fixa middag och den lär intagas till Idol, måste ju se vem som kommer till final.
Ha en riktigt skön fredagskväll mina vänner.

8 kommentarer:

qi sa...

Detsamma Lindalotta!

Lilla B sa...

Ha det riktigt gott!

Bloggblad sa...

TAck detsamma. Jag har just "avnjutit"... hehehe... och väntar på omröstningen. Måtte de fatta att Johan inte håller måttet hur rar han än är. Man måste ju kunna säga mer än "sjukt..." och "shit..."

Anonym sa...

Detsamma! Roa dig ordentligt med nya leksaken!

Elisabet. sa...

Och här är det nu lördagmorgon och jag ska strax till jobbet. Arbetar sju till ... halv två, då kommer Karina och avlöser mig.
Sen fri till ett i morgon.
Enligt schemat, arbetar jag hela julhelgen också.
Ja, ja.
Det går nog det med.
Trevlig helg, Linda!

Anonym sa...

Vad är det för dator då? Nyfken! :-)

Kraaaam!

Anonym sa...

Vad roligt med NY dator!!! Spännande!
Vad är det för sort du köpt?

Kul med "Idol". Ett av minna favvis-program. Har dock aldrig sett den svenska versionen, tyvärr!

Tankevågor sa...

Vad roligt med en ny dator! Men det är alltid så mycket som ska fixas och installeras när man får hem en ny maskin. Måste erkänna att jag har lite dåligt tålamod med sånt. Vill att det ska fungera med en gång. Ha en bra helg du med!