måndag, november 20, 2006

Jag vill också vara med på en lista :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag hann kratta upp alla löv och få undan all tråkig fallfrukt från gräsmattan.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Satt på ett möte på jobb i en kall bod :(

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Kollade dagens postskörd. (mycket reklam och fönsterkuvert...)

Det sista du sa högt?
Hej Selma, hur har du haft det idag?

Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten och mjölk.

Vad var det senaste du åt?
Fläskkarré med dijonsås på jobb, hur gott som helst!

Vad var det senaste du köpte?
En stor keramikkruka från Mexico som jag har ett stort ljus i.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit.

Vad är det för väder hos dig just nu?
Grått, lite fuktigt.

Godaste glass-smaken?
Allt med kola och knäck i :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek kanske, men förälskelse.

Sover du tungt?
Det varierar. Vaknar lätt av "någons" snarkljud.

Drömmer du mycket?
Ibland.

Mardrömar?
Med jämna mellanrum. Ofta om äckliga djur som invaderat mitt sovrum.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Å, det är fint väder!

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jag skiter i det idag...

Vilket ämne var roligast i skolan?
Geografi och slöjd.

Trivs du med ditt jobb?
Ja.

Favoritklädsel?
Hemma - så mjukt och löst som möjligt. Annars kan jag ha det mesta och trivas.

Favoritlåt just nu?
Hela Martin Stenmarcks senaste skiva, den är kanon!

Vad ser du om du tittar åt höger?
Ett anteckningsblock och två små mjukishundar.

Vad gör dig glad just nu?

Att jag är hemma och har hela kvällen till att göra precis vad jag vill.

Vad ska du göra härnäst?
Byta om till mjuka kläder, bre mig en macka och sätta på kvällens första kanna kaffe.

2 kommentarer:

Moni sa...

Kuliga frågor! Jag lånar dom!

Elisabet. sa...

jättekul att läsa, nu skuttar jag till moni och läser hennes ..-)