söndag, oktober 15, 2006

13 kommentarer:

Anonym sa...

Å så vackert! Vad är det för växt?

Anonym sa...

-undrar jag med!

Linda sa...

*ler*
Jag ska iväg snart... Ska jag låta er undra tills ikväll?!

;)

Anonym sa...

Nä hörrnu fröken! >:-)

Linda sa...

Tihi!!



Det är en pion!

Anonym sa...

Å! Det hade jag aldrig gissat på!

Tankevågor sa...

Rolig bild! Om man sitter och tittar på den ett tag så kan man se allt möjligt tycker jag.

qi sa...

Måste ut och kolla mina pioner genast!

Anonym sa...

.....men en pion. Utrolig : )

Anonym sa...

Vilka fina bilder du har lagt in. Tänk att en vissen pion kan vara så vacker!!

Det Mörka Hotet sa...

Underbara och varma höstfärger som du lyckats fånga på ett ypperligt sätt!

Samuel

Anonym sa...

UUnderbart! Mera Svedalabilder åt bloggfolket!

Linda sa...

Till er alla: visst är det häftigt, att en stor och pampig pionblomma kan bli så vacker på hösten?!

Tack för komplimangerna!