söndag, oktober 01, 2006

På väg...


... till soffan.

8 kommentarer:

Lilla B sa...

Det var ett kul inlägg!!

JULIEK sa...

Ha ha den var underbar. Tenkte med en gang, men vart er lindalotta på veg, he he, fikk meg ett skratt nu ja: = )

Anonym sa...

Haha, härligt!

Jag blev ju supernyfiken, trodde du skulle flyga nånstans. =)

Hoppas du har det gott i soffan. ;-)

Anonym sa...

Njut i Soffans Trygga famn.

Din bild har en *viss* connection till vårt nattliga åskväder.
Där jag var övertygad om, att ett fraktplan lagt sig i 3 delar över grannhuset!

Tankevågor sa...

När jag ser ett flyg så där.....så tänker jag ofta att jag skulle vara på väg....
Men det är skönt att landa i soffhörnan också. ;-)

Linda sa...

Alllihop: jag har varit lite seg idag, så jag har tillbringat dagen på rygg, vilandes. Det har varit så skönt! Nu, efter några timmars sömn så vaknar kroppen till liv igen.
Flygplanet såg jag en morgon på väg till jobb, och önskade att jag var med.

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha, ha!

Jag tänkte "Nu kommer här en intressant berättelse i bästa Indiana Jones-stil!"...och så blev det ännu bättre: tack!

Samuel

Linda sa...

DMH: :)