onsdag, oktober 04, 2006

Idag bjuder himlen på en sprakande färgfest!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackert. Jag elsker moln, jag ser så många ansikten i dom, har livlig fantasi forstår du : )

Lilla B sa...

underbart är att ha en kamera när molnen glöder!

Moni sa...

Oj, vilken dramatisk himmel! Och vacker!

Linda sa...

Julie: så där brukar jag också fantisera :)

Lilla B: ja, jag var ute en vända i trädgården och tittade upp, släppte allt jag hade för händer och sprang in och hämtade kameran.

Moni: ja, det kändes nästan som om det var oväder på gång, men vi klarade oss. Vi njöt dock av färgerna.

Bloggblad sa...

Så fint, men här är den nermörkt nu, och Bloggblad på väg till sängen...

Linda sa...

Bloggblad: det är mörkt här med och jag BORDE ligga redan...

Bettankax: jag är på väg, jag med.

qi sa...

Älskar såna dramatiska moln! Snyggt!

Linda sa...

Qi: ja, just de här var verkligen maffiga i färgen!