måndag, oktober 30, 2006

Min Myskorv...
... som är den snällaste som finns!

12 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Det riktigt syns hur snäll hon är.
Så otroligt söt.

Anonym sa...

Så fin! :)

Lilla B sa...

Finfin!

Det Mörka Hotet sa...

Som ser ut att trivas med livet.

Samuel

Anonym sa...

Underbar!!

Linda sa...

Alla: ja, hon är en riktig gosekatt. Snällare än någon annan jag varit med om, och bara så klok och förståndig (det har nog efter sin mamma :))

Lena sa...

Mysselma...
Djur är en del av livet. Har svårt att tänka mig att vara utan. Vi fick kattbesök igår, yngsta dottern med kattunge, Barbro, var här. Det gick livat till!

Anonym sa...

Vet hon om att du kallar henne Myskorv!??

Tala inte om det för henne. Då kanske hon ändrar sig.

:-)

Anonym sa...

Vilken gullig liten kisse du har. Katter är så ljuvliga. Jag vill också ha en.
PS, har inte glömt din "utmaning", ska ta tag i det på måndag...

Moni sa...

Jag vill oxå ha en myskorv!
*avis*
Fast jag är allergisk mot katter tyvärr. Inte för att det hindrar mej från att gosa med alla katter jag ser ute på gatan, men jag kan inte ha nån själv tyvärr...

Linda sa...

Panter: ja, de är ju en del av familjen och man får så oerhört mycket av dem.

Bert: kärt barn har många namn, av alla de slag :)

Annika: gör det när du känner för det! Men jag väntar... ;)

Moni: ve och fasa att jag skulle bli allergisk, jag har haft katt/katter i hela mitt liv och kan inte tänka mig hur det skulle vara utan.

Anonym sa...

Gosenos