lördag, oktober 21, 2006


Konstiga dagar, och ännu konstigare nätter...
Jag har så mycket gråt som vill komma ut.
Jag tänker så mycket, på livet och döden.
När allt kommer nära blir man ömtålig.

På nätterna går hjärnan på högvarv, det är då den tycker bäst om att bearbeta allt. Det tycker inte min kropp. Trött.

Men jag masade mig iväg igår, till after-work träff med arbetskamraterna, och vi hade jätteroligt. Många härliga skratt.
Fattar inte hur jag orkade, men jag ångrar mig inte en sekund.
Så det var den slöa fredagskvällen det.... ;)

Sov lite bättre natten till idag och kunde även slumra om på morgonen. Ätit frukost länge.
Nu åker vi snart till morfar.

I eftermiddag och kväll har jag mycket att läsa, har väldig abstinens efter alla bra bloggar :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du följde med dina arbetskamrater ut på lite kul. Skratta behöver vi göra ofta och det ligger ju inte så långt ifrån gråtet.

Anonym sa...

Det var jag som blev anonym :O)

Anonym sa...

Det var jag som blev anonym :O)

Linda sa...

Gunnel: det var jätteskönt att jag kom iväg. Jag hade väl ångrat mig efteråt om jag stannat hemma.
Skrattet är så välbehövligt.

Bloggblad sa...

Jag kan också få lite bloggabstinens ibland, men då smyger jag in och läser lite här och där.
Det blir väldigt tomt i in-korgen har jag märkt, för jag skriver inte mail heller nu när det är så fullt av jobb/vila.