söndag, oktober 08, 2006

Selma älskar Ahlgrens bilar :)

Men jag undrar vem som myser mest :)

13 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Ännu en konstig katt alltså. .-D

Linda sa...

Mamselamsen: hon är världens charmigaste!
Men Micke är glad att hon fick godis innan, nu sitter hon och mumsar på en mus utanför altandörren :)

Linda sa...

Bettankax: du ska ju inte ha tungan ute själv! Klicka på bilden så blir den större så kan du studera hur man ska göra :)

Monica med yffen sa...

Vilken gullig bild. Och tur att hon åt allt i rätt ordning, alltså godiset först och musen sist. :)

Linda sa...

Monica: ja, det var rätt skönt, för mig också ;)

Anonym sa...

Nej men åååå så sött! :-)

Det Mörka Hotet sa...

Härlig bild - man blir verkligen glad!

Samuel

Anonym sa...

Ha ha for en herlig bild. Tenk ahlgrens bilar da, inte det man forbinder med kattemat presis : )

Elisabet. sa...

Det gör jag med.
Och vem skulle inte vilja pussa Micke .., nej, jag menar, inte alls ..-)

Moni sa...

Hihi, vilken rolig bild! Och vilken rolig katt som gillar godis... :)

Linda sa...

Ellis: ja, Selma är bara så gullig ;)

DMH: man blir alldeles varm i hjärtat när hon försiktigt kryper nära för att få en bil.

Julie: nä, inte direkt. Och hon är glad för Ferraribilar också, du vet sådana stora röda?!

Elisabet: om du ska få en puss av Micke får du nog locka med något annat än Ahlgrens bilar ;)

Moni: ja, jag är glad att bilden blev så bra, det syns ju precis att hon ska ta den. Selma älskar godis!! Och konserverad svamp...

Anonym sa...

Här är det kolor och kaffebröd som katterna gillar

Linda sa...

Gunnel: de är för härliga, katter! Det är underbara djur.