måndag, oktober 23, 2006

Ellis har utmanat mig...
Här är mina svar!

A is for age; 30
B is for booze of choice; rött vin och Gin & Tonic
C is for career; "Mejerska" :)
D is for your dad´s name; Bo
E is for essential things to bring to a party; gott humör och blomma eller ett litet paket
F is for favourite song at the moment; Unfaithful av Rihanna
G is for favourite game; Backgammon
H is for hometown; Svedala
I is for instrument you play; piano (har spelat tvärflöjt)
J is for jam or jelly you like; plommonmarmelad
K is for kids; inte ett enda, ännu.
L is for living arrangements; i hus med min man och katt
M is for Mothers name; Elisabeth
N is for name of your crush; Mikael
O is for overnight hospital stays; ja, när jag var bebis, men hur många dagar det var har jag ingen aning om.
P is for phobias; fåglar, mörker och spindlar
Q is for qoutes you like; jag använder "absolut" otroligt mycket, men det retar mig... :(
R is for relationship that last longest; drygt 9 år hittills med Micke
S is for sartorial style; bekväm
T is for time you wake up; när klockh*lv*t*t ringer
U is for underwear; hotpants, just nu
V is for vegetables you love; tomat, gurka, svamp, oliver (fast de sista två går nog inte under grönsaker...)
W is for weekend plans; avkoppling och MFF:s sista hemmamatch för säsongen
X is for x-rays you had; massor; tänderna hos tandläkaren, skiktröntgen på skallen min (nä, de hittade inget fel :))
Y is for yummy food you make; fläskfilé med vitlöksost, blomkålsstuvning
Z is for zodiac sign; vädur
Å is for ; de du vill skicka listan vidare till; Annika i USA och Moni
Ä is for; älsklingstrend; min alldeles egna - det som är skönt
Ö is for ;Önskan just nu, en egoistisk önskan; att få sova en hel natt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att läsa dina svar! :-)

*kram*

Det sista, det önskar jag mig jag också.

Det Mörka Hotet sa...

Fläskfilé med vitlöksost har jag nog aldrig ätit men det lät väldigt gott!

Samuel

Linda sa...

Och en massa grädde!!!!

:) MUMS!

Elisabet. sa...

Men stackare, att inte få sova!
Vilken fasa.

Hoppas att det ordnar sig.

Kram, kram.

Anonym sa...

Hej Lindalotta!!! Ska svara på din utmaning så fort jag har tid!!! KUL!! Ser fram emot att slå mig ner och göra det...Go'natt!!!