måndag, oktober 16, 2006

Trött...



Efter en natt med alldeles för lite sömn, så borde jag redan stupat i säng vid det här laget.
Men nu går jag på något konstigt högvarv och har så många måsten... ;)
Jag har pratat med mamma och hon har lyckats få lite fart på sjukhuspersonalen, efter ett oräkneligt antal samtal, så morfar har varit på röntgen idag och imorgon väntar en annan undersökning.
Imorgon åker vi till honom på eftermiddag och hälsar på, masserar hans fötter och finns i hans närhet.

Sen har jag tagit mig ledigt på onsdag, jag ska komma ikapp mig själv tänkte jag.
När det händer så mycker runt omkring så glömmer man sina egna tankar och de blir väldigt små och oväsentliga. Men onsdagen, den ska bli min dag.

Nu önskar jag alla en god natt och en ännu bättre morgondag.
Kram till Er alla, ni som har kommit att betyda så mycket för mig!

11 kommentarer:

Anonym sa...

*Kloka Gumman* *L*, säger:
-Var sak MÅSTE ha SIN tid!
Sunt, av dig och vara ledig en dag...mitt i veckan för att *bara vara*!
Önskar dig, en så bra dag...idag, det bara går!

Linda sa...

Eva: ja, ibland kan till och med jag vara klok :)
Dagen idag, hittills, har varit bra.
Hoppas du också har en bra dag!

Anonym sa...

Fin illustration till texten. Ha en skön dag.

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt bra "egendag" imorgon. Så skönt om du kan, jag hoppas du kan det, koppla bort alla måsten.

Anonym sa...

Ja ! sett av onsdagen til deg selv, du fortjener det : )

Tankevågor sa...

Ha det gott Lindalotta och var rädd om dig!

Anonym sa...

Hoppas att du får en fin "egen-dag" imorgon, onsdag. Jag hoppas också att det blev bra på sjukhuset hos morfar.

Moni sa...

Jag stämmer in i kören här och önskar dig en riktigt skööön onsdag!

Det Mörka Hotet sa...

Måsten är för enkelspåriga: ta hand om dig och se till att få en riktigt skön onsdag/morgondag!

Samuel

Linda sa...

Hannele: tackar för komplimangen och välkommen hit!

Gunnel: imorgon ska jag verkligen bara göra det jag känner för. Precis allt annat kan vänta. Tack för omtanken.

Julie: tack för de snällorden :)

Londongirl: tack och detsamma till Dig!

Annika: det blev en bra dag hos morfar. Han var så nöjd och skrattade till och med lite några gånger.

Moni: tackar så mycket för skönsången :) :)

DMH: precis så ska jag göra!
Tack för omtanken.

qi sa...

Ha en skönt vilsam onsdag lindalotta! Var rädd om dig...