måndag, januari 15, 2007

12 kommentarer:

qi sa...

Lilla Snarkselma... :-)

Min Iza-katt brukar också snarka så det står härliga till ibland, jätte mysigt!

Tankevågor sa...

Hej lilla Selma! Vad tänker du på? Du ser så fundersam ut. Kram till dig och din matte!

Linda sa...

Qi: matte väckte mig, hon petade på mig för att jag skulle posera...

Londongirl: ja du, precis när matte ska ta kort så kommer den där gula bilen utanför fönstret, den som lämnar saker i lådan utanför huset.
Kram tillbaka från mig och snor-matte.

Anonym sa...

Sockersöt!

Moni sa...

Vad många kattbilder jag har sett i Bloggland idag! Härligt!
Hon är för söt alltså! Undrar vad som rör sig i hennes hjärna... :)

Anonym sa...

Selma, vilken fin bild matte har fått på dig. De bästa bilderna fås av modeller som verkar lite ointresserade men som vet hur man för sig framför kameran och du har det där lilla extra :-)

Anonym sa...

Jag tänkte skriva lite till men lill Pys ville visst att kommentaren skulle skickas iväg, Pys gick helt enkelt rätt över tangentbordet!

Visst var rutorna rätt bra idag :-)?

Linda sa...

Ellis: en riktig stjärna :)

Moni: det är många gånger jag frågar henne vad hon tänker på, tänk om hon kunde tala...

Tina: matte väckte mig... Jag försökte undgå hennes petande, men hon gav sig inte.

Pys: så där gör jag också, när man blivit ignorerad för många minuter :)

Och rutorna var om möjligt ännu godare idag :)

Anonym sa...

Skönt med en så fin katt när du är sjuk...och chokladkakor..Krya på dej!

Anonym sa...

Å så fin ei jente : )

Anonym sa...

Lilla gulliga Selma

Det Mörka Hotet sa...

Å så fin - och stolt man kan vara då!

Kram på dig också, Selma!


Samuel