måndag, januari 22, 2007

Det snöar!!!!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis!

Linda sa...

Bert: TACK :)

Anonym sa...

Grattis :-)

Anonym sa...

:-)

Här skiner solen från klarblå himmel.

Hoppas du mår bättre! *kram kram kram*

Linda sa...

Tina: du anar inte så glad jag är!

Ellis: och här snöar det vidare! Jag är så lycklig!!
Jodå, jag är på jobb och försöker låta bli att känna efter så mycket...
*kramar*

Mildamakter sa...

Ja, och det var väl bara såååå onödigt ;o)
Hoppas att du mår bättre idag!

Anonym sa...

HÄÄÄRLIGT!!! Den kom till slut!!!!

Tankevågor sa...

När man just trodde att det blir nog ingen vit vinter så smällde det till. Här är allt vitt och vackert och idag har alla skolbarna varit ute i backen på sina raster och åkt för fullt. Härligt!

Linda sa...

Mildamakter: och jag är ju överlycklig!!
:)
(du, det försvinner nog snart igen...)

Annika: jaaa! Och ingen är gladare än jag!

Londongirl: ååå, det låter underbart. Det är ju så vintern ska vara.

Mildamakter sa...

Jag vet att du är det, jag tänkte på dig när jag såg att det vita möget började dråsa ner i förmiddags :oD

Anonym sa...

Jasså ja...konstiga Människa :)
SNÖ...sånt SKA BARA finnas ovanför Gävle och i Europas Alper.
Behövs det mer...nere hos Dig så är det bara o hämta här i Uppland.
Vi har fått så det RÄCKER.

Linda sa...

Eva: jag är inte konstig - jag är lycklig :)
Och, ja tack, jag kan ta lite av dig så du slipper :)

Anonym sa...

Åh, stort grattis, det var på tiden! Hoppas att förkylningen inte gör att du inte kan njuta.
Nu ska jag snart ut på promenad, 7 minusgrader - helt perfekt.

Linda sa...

Panter: tack :)
Jag har jobbat idag så nu tänker jag inte gnälla över förkylningen mer, det får räcka med en dryg vecka ;)

Anonym sa...

Underbart med snön....det blir ljusare - det blir vackrare - och det ger hopp om att våren kan komma sen

Linda sa...

Christina W: det är ju precis så, att man behöver en riktig vinter innan våren kan komma igång på riktigt.
Så många härliga recept det verkar vara på din sida!