fredag, januari 26, 2007

...


Det har regnat hela dagen :(
Nästan all snö är borta...

8 kommentarer:

Mildamakter sa...

YES! - det finns en gud trots allt ;o)))

Moni sa...

Nej va trist!!!!
Vill du att jag skickar ner lite? Vi har fortfarande stora snödrivor här!

Anonym sa...

Här har det legat runt noll idag...men nu kryper kvicksilvret ner igen. Inget regn idag útan lite nya flingor. Jag har varit ute och gott en underbar promenad i skogen...som ett julkort

Anonym sa...

+-0 här och förväntad kyla. Vägarna blir inte kul....

Anonym sa...

Vad tråkigt! Hoppas att du hann njuta lite i alla fall.

Anonym sa...

Typiskt va?
Tråkigt. Hoppas det kommer mer snö snart. Slask och regn är INTE kul. Alls.
Trevlig helg!

Lilla B sa...

Här finns ett överskottav såväl snö som minusgrader. Ellis och jag paketerar och skickar.

Linda sa...

Mildamakter: det är tur att det gläder någon... ;)

Moni: o ja, tack!! Mer än gärna!

Gunnel: det var ju precis det jag vill göra i helgen, gå långa promenader i det vita.
Nu är det bara blött...

Tina: det är väl det som är nackdelen, att det blir så förrädiskt att köra.

Panter: jag vill ju gå snöpromenader i helgen... Så det känns lite snopet, men vackert har det varit!

Annika: slask är värdelöst!
Hellre riktigt kallt eller varmt, inte det här blaskiga :(

Lilla B: ja tack, det tar jag gärna emot!
Vad snälla och givmilda ni är :)